fredag, 19 mai 2017 11:03

Topp 40 april 2017

Written by
Rate this item
(0 votes)

Norges offisielle topplister for april 2017. Her viser vi topp 40 av salgslistene (album og singel) samt topp 40 av det som er spilt på radio i april 2017.

Albumlista: Ed Sheeran topper også i april albumlista med albumet "÷ (Divide)", etterfulgt av Zara Larsson og Kendrik Lamar. Beste norske album finner vi på 10. plass hvor Marcus & Martinus ligger med albumet "Together". Etter Marcus & Martinus følger Thorbjørn Egner, Tix og Kygo.
Se hele albumlista her: Album topp 40

Singellista: På topp finner vi Clean Bandit feat. Zara Larsson med singelen "Symphony", etterfulgt av Kygo & Selena Gomez med "It Ain't Me". Temur & Hkeem dukker opp på en fin 6. plass med singelen "Fy faen", og på 11. plass finner vi Astrid S med "Breathe".
Se hele singellista her: Singel topp 40

Radiolista: Mest spilt på radio i april har Ed Sheeran's "Shape of You" blitt. To sterke, norske artister følger så på 2. og 3. plass; Astrid S med "Breathe" og Sigrid med "Don't Kill My Vibe".
Se hele radiolista her: Radio topp 40

 

Read 34550 times Sist endret på tirsdag, 13 juni 2017 07:24
More in this category: « Topp 40 mars 2017 Topp 40 mai 2017 »

1688 comments

  • Comment Link visit this hyperlink torsdag, 27 juli 2017 14:02 posted by visit this hyperlink

    Eloklah tu ! ?? Vee . sayangkan abang sama macam dulu walau seteruk mana abang toreh luka dalam hati Vee ?? Vee redha .鈥?鈥?Veeeeee ?? Abang minta maaf Abang sayangkan Vee Sayang sangat-sangat Abang minta maaf dengan sikap abang selama ni Abang takkan ceraikan Vee Abang janji Lepas ni abang takkan begini lagi Abang janji akan bahagiakan Vee dan keluarga kita Abang takkan sia-siakan keluarga lagi I love you Vee .Tapi saya tidak pula menyangka yang bayi saya akan menemui ajal ketika di dalam kandungan lagi.Hazriq mencium dahi isterinya itu sambil Alia berkata鈥漇emua ini UNTUKMU SAYANG. terus ke dasar hati. Sungguh cuba ditabahkan hatinya yang terluka, kat sini rupanya, abang bebas jalani hidup abang macam dulu dan adiq takkan kongkong hidup abang鈥?jawab Winnie ikhlas, kita dah berjaya tangkap seorang mangkuk tingkat hari ni beserta bukti sekali. Supplier dah jarang jual kat sana.
    visit this hyperlink http://www.maxidresses.us.com

  • Comment Link ScottFaila torsdag, 27 juli 2017 13:52 posted by ScottFaila

    cialis ohne rezept kaufen forum
    cialis generika ohne rezept kaufen
    cialis ohne rezept bestellen
    cialis online kaufen ohne rezept

  • Comment Link GilbertzeT torsdag, 27 juli 2017 13:52 posted by GilbertzeT

    cialis 20mg preise
    cialis preise 5mg
    cialis Г¤gypten preise
    cialis generika preise

  • Comment Link Icorie torsdag, 27 juli 2017 13:48 posted by Icorie

    viagra price
    online viagra
    sex with viagra
    viagra online

  • Comment Link Icorie torsdag, 27 juli 2017 13:40 posted by Icorie

    pfizer viagra coupons
    buy viagra online
    viagra timing
    buy viagra online

  • Comment Link Clarissa torsdag, 27 juli 2017 13:39 posted by Clarissa

    Nice post. I learn something new and challenging on sites I stumbleupon every day.

    It's always useful to read through articles from other authors and use something from their web
    sites.

  • Comment Link cialis online torsdag, 27 juli 2017 13:13 posted by cialis online

    buy brand cialis online no prescription
    online cialis
    cialis tadalafil buy online
    cialis
    buy cialis non prescription

  • Comment Link cialis online torsdag, 27 juli 2017 12:45 posted by cialis online

    buy cialis from india
    cialis
    buy cialis online no rx
    cialis
    order cialis in uk

  • Comment Link calvin klein underwear torsdag, 27 juli 2017 12:37 posted by calvin klein underwear

    鈥?Kata Cikgu Maria tersipu-sipu. Makanannya sedap, Dani kebasahan. Nas pernah beritahu aku yang kau date dengan Illiya dah banyak kali tapi aku tak percaya.鈥?senyap 鈥?Is! ini mutiara. AMIRA鈥?sengihan terukir di bibir haiqal **** aku sedang menunggu air milo ais aku dibancuh oleh pekerja kafe semasa haiqal datang dan berdiri di sebelahku Aku terkelut tapi tak tahu nak lari kemana laluan aku dah dihalang oleh haiqal Pandai dia nak kepung sku 鈥渁pa. nak lari lagi. dan dari situ aku mula berubah sikit demi sikit dalam mengenali agama yang aku anuti selama hampir dua puluh tahun ini.鈥淭ak ada apa. bukan dia ke yang makan kat restoran semalam?鈥漌EIK.
    calvin klein underwear

  • Comment Link Jamespoimb torsdag, 27 juli 2017 12:36 posted by Jamespoimb

    cialis 100mg kaufen
    cialis rezeptfrei kaufen
    cialis rezeptfrei in deutschland kaufen
    cialis 20mg kaufen

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

Kontakt oss

IFPI Norge
Kristian Augusts gate 10
0164 Oslo
Tlf.: 22 99 31 00
Mail: ifpi@ifpi.no